Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Διαχειριστές "κλέβουν" το επίδομα.... θέρμανσης


Η καταγγελία έρχεται από άνεργη & πολυμελή άπορη οικογένεια που διαμένει σε διαμέρισμα πολυκατοικίας της Ναυπάκτου:

Δεν παίρνουμε επίδομα θέρμανσης! Έρχονται χιονιάδες και μεγάλη πτώση της θερμοκρασίας και δεν έχουμε χρήματα να πληρώσουμε το πετρέλαιο... Τα παιδιά μου σκέφτομαι... Δεν μπορούν ούτε να διαβάσουν.... Τρία - τέσσερα χρόνια τώρα που μένουμε στην πολυκατοικία, δεν παίρνουμε ούτε το ευνοικό επίδομα...

Και ο Διαχειριστής της πολυκατοικίας τι σας λέει;...  Ζητήσατε τα χρήματά σας;

- Όλο δικαιολογίες.... Άλλη φορά μου είπε πως δεν δικαιούμαστε, αν είναι δυνατόν και την τελευταία φορά μου είπε εμένα προσωπικά πως δεν μπορεί να κάνει τα χαρτιά γιατί, λέει, δεν είναι.... νόμιμος διαχειριστής!...

Δεν διαμαρτυρηθήκατε;

- Που; Σε ποιον;.. Στην πολυκατοικία μένουν και μερικοί άνεργοι ή αλλοδαποί που χρωστάνε νοίκια και φοβούνται μην τους... διώξουν!..  Έτσι ο διαχειριστής βρίσκει την ευκαιρία και... ή δεν κάνει καλά τη δουλειά του ή... μας κλέβει!

Έχετε ακούσει να συμβαίνει και σε άλλες πολυκατοικίες αυτό;

- Φυσικά...  Αλλά εγώ μιλάω για την πάρτη μου.... Αν έπαιρνα τα 100-200 ευρώ της επιδότησης, θα μπορούσα να βάζω κι εγώ μια-δυό ώρες την ημέρα το καλοριφέρ να "σπάει" το κρύο, ειδικά τις παγωνιές και τις βραδινές ώρες που θέλουν να διαβάσουν τα παιδιά!... Έχω τρία που πάνε Σχολείο και τι να τους πω;... Γιατί δε διαβάζουν;...  Κρυώνουμε, μου λένε....

Υπάρχει περίπτωση ο Διαχειριστής να κρατά ο ίδιος την επιδότηση;

- Τι να σας πω;.. Στη κοινωνία που ζούμε, όλα μπορεί να συμβούν....

Ο Διαχειριστής είναι και ιδιοκτήτης;...

- Από ότι ξέρω, αυτός εισπράττει τα ενοίκια...  Υπάλληλος είναι στο..... Ξέρει από αυτά!


Αυτό δεν μπορούσαμε να το φανταστούμε! Ότι δηλαδή υπάρχουν Διαχειριστές που μπορούν ακόμα και από φτωχούς ανθρώπους, άνεργους, να στερούν τη μοναδική βοήθεια που τους παρέχει το κράτος!
Θέλουμε να πιστεύουμε πως αυτό γίνεται από "άγνοια της διαδικασίας" που και πάλι δεν είναι δικαιολογία.....
Είναι... "κλοπή" χρημάτων από φτωχούς ....
Ωστόσο είμαστε υποχρεωμένοι να διερευνήσουμε το θέμα! Να το φτάσουμε "ψηλά" για να αποκατασταθεί η αδικία και....
Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει εάν διαπιστωθεί ότι κάποια επιδόματα έχουν... εισπραχθεί από μη δικαιούχους...

Να τονίσουμε εδώ ότι τηλεφωνήσαμε στον παραπάνω Διαχειριστή, στην υπηρεσία του αλλά... κρυβότανε! Αφήσαμε όνομα και τηλέφωνο να επικοινωνήσει μαζί μας αλλά... ακόμα περιμένουμε!...
Αυτό μπορεί να μην σημαίνει τίποτα αλλά και.... πολλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου