Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Βαλεντίνος ο… Άγιος!


Πάει και φέτος πέρασε
του έρωτα η γιορτή
που τελευταία μάθαμε
χωρίς το πώς και τι!

Δίχως να ξέρω τίποτα
γι’  αυτόν τον Βαλεντίνο
μου λένε, άνθη σήμερα
στη σύζυγο να δίνω!!

Πήρα κι εγώ τα λούλουδα
και πάω στη συμβία
μα μόλις,  με αντίκρισε
ρωτάει μ’  απορία:

«Έτσι θα πας αντρούλη μου
στα άσχημα μαντάτα;
Πρέπει να βάλεις κουστουμιά
και πένθιμη γραβάτα!

Στου συγγενή ή φίλου μας
κηδεία όταν πάμε
δεν είναι μέρα γιορτινή
να πιούμε και να φάμε»!!

Άλατος στήλη έμεινα
το σάλιο καταπίνω!
Πως και αυτή δεν ήξερε
τον Άγιο Βαλεντίνο;..

Ξέρει για όλες τις γιορτές..
Στην εκκλησία πάει…
Λέτε τα γούστα ν’ άλλαξε
και πια δεν μ’  αγαπάει;..

Τι να της πως ο έρημος
και τι να απαντήσω:
Γυρίζω, φεύγω τρέχοντας
τους φίλους να ρωτήσω!...

Πρέπει αυτοί να ξέρουνε
που είναι.. μορφωμένοι!
Γιατί αυτόν τον Άγιο
ξεχνούν οι παντρεμένοι;

Μου είπαν είναι άγνωστος
είναι ξενοφερμένος
και πως θα τον εγνώριζα
αν είμ’  ερωτευμένος!...

Να ‘ναι καλά οι άνθρωποι
που βρέθηκαν μπροστά μου
Παίρνω λοιπόν τα λούλουδα…
Πάω στον Έρωτά μου!!

Μιχάλης  Ζυγορονίκος
«ΜΟΥΣΑφίρης καρδιάς»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου