Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Ο κ. Γιάννης Πορφύρης ΑΠΑΝΤΑ στον Σεβ. κκ Ιερόθεο




ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ!!



Ο ΨΕΥΤΗΣ ΚΙ Ο “ΚΛΕΦΤΗΣ” – ΟΧΙ Ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ -   
ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ




Σεβασμιότατε,
ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Μια παροιμία λέει: Εμείς μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε! Σταμάτησα να ασχολούμαι με τα ενδοεκκλησιαστικά Ναυπακτιακά κονταροχτυπήματα και αυτό δεν συγχωρείται μάλλον!
Εντυπωσιάστηκα από το δημοσίευμα της Ι.Μ. Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου και την μαχητικότητά του, αλλά και την αγάπη που περιέχεται στο πρόσωπό μου. Σαν πατέρας μας, που είστε με την ευλογία Θεού, μου δημιουργεί έντονα υϊκά αισθήματα και συναισθήματα!
Σκέφτηκα, αυτά διαβάζουν οι Χριστιανές γυναικούλες που μπαινοβγαίνουν στο μοναστήρι και με κατηγορούν ότι χρηματίστηκα από τον Μητροπολίτη και εγκατέλειψα το μοναστήρι και τέτοιες άλλες όμορφες σκηνοθεσίες!!!

Σεβασμιότατε ευλογείτε,
Έχουμε ένα κοινό ακόμη γνώρισμα. Εκτός του ότι αμφότεροι έχουμε ρίζες Ηπειρώτικες, εκτός του ότι έχουμε ένα κοινό συνδετικό κρίκο τον αείμνηστο «ΑΓΙΟ» ιεράρχη μακαριστό Καλλίνικο Εδέσσης, είμαστε της ιδίας θεωρίας περί της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ! Όλα τα λέμε φόρα και δημόσια και ο Θεός βοηθός! Τέλος μοιάζουμε και στην πολυλογία! Τα έχετε σκεφτεί αυτά; Δεν τολμώ εγώ να συγκριθώ –βέβαια- στην ευχέρεια λόγου, στις τεράστιες θεολογικές γνώσεις και το σημαντικό σε ΚΟΣΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ.

Σεβασμιότατε ευλογείτε,

Και σε άλλη ανάρτησή μου, ξεκαθάρισα τον σεβασμό μου στο υπέρτατο θεματικό σας αξίωμα ελέω Θεού και εκκλησίας. Ναι, σας σέβομαι, σας εκτιμώ και σας αγαπώ όπως το θέλει ο Θεός! Επιτρέπεται όμως να έχουμε διαφορετικές προσωπικές εκτιμήσεις ή δεν επιτρέπεται;
Αλλά ας πάμε στο πρόσφατο ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ που έχει μοναδικό θέμα εμένα! Μήπως αυτό είναι όχι τόσο επαινετικό για σας (εγώ πιστεύω ότι την ευθύνη σύνταξης φέρουν κάποιοι σύμβουλοί σας που δεν σας προσφέρουν καλές υπηρεσίες, αλλά σας βλάπτουν).
Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι αυτοί σας κάνουν κακό, σας παρουσιάζουν διαφορετικό απ’ ότι είστε και σας εξισώνουν με ανθρώπινες αδυναμίες και όχι με θείες αρετές και μοναδικά ψυχικά χαρίσματα που πιστεύω ότι έχετε! Προσωπική μου συμβουλή είναι να τους απομακρύνετε πάραυτα!

Σεβασμιότατε,

Έχω υποχρέωση να σας απαντήσω στα ερωτηματικά, που αναπτύσσονται στο Δελτίο Τύπου και το κάνω αμέσως:

. Πρώτον: Στο ερωτηματικό της απουσίας μου στη δίκη, σας απαντώ ότι μόλις σήμερα πληροφορήθηκα ότι ήμουν κατηγορούμενός σας από τα ιστολόγια. Ουδέποτε έλαβα κλητήριο θέσπισμα. Την ημέρα της δίκης ήμουν στα πάτρια εδάφη και μάζευα άγρια χόρτα! Αλλιώς θα είχαμε την μοναδική ευκαιρία της συναντήσεως στον οίκο της Θέμιδος.

Δεύτερον: Ότι δεν ήμουν εγώ ο δημοσιεύων, που φέρει και την ευθύνη της είδησης, αλλά ο αναδημοσιεύων και ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΑΡΗΓΑΓΑ ή ΥΙΟΘΕΤΗΣΑ ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΑ οποιαδήποτε ανάρτηση - είδηση.

Τρίτον: Ουδέποτε στείλατε στα ιστολόγια μου τις αντιρρήσεις και επεξηγήσεις σας, τις οποίες θα δημοσίευα, ώστε να λυθεί η παρεξήγηση, αν είχατε διαφορετικά στοιχεία. Αν είχα αρνηθεί να τα αναρτήσω και να επανορθώσω τότε ναι! μου άξιζε η πυρά, η δημόσια χλεύη και φυσικά ακόμα σκληρότερη καταδίκη.

Τέταρτον και σημαντικότερο: Ο μέγας ευεργέτης και καλοπροαίρετος κ. Ξύκης είναι συγγενής μου, από την Καστανιά και το συγγενολόι της μητέρας μου. Μέσω της γραμματέως του, κυρίας Nini Mittelsdorf, μου έστειλε φωτοτυπίες από όλα τα στοιχεία όλων των βιβλιαρίων του, που όπως ισχυρίζεται, σας εμπιστεύτηκε απεριόριστα, τις τραπεζικές κινήσεις κλπ Μάλιστα τα ίδια στοιχεία μάλλον έστειλε και στον δικηγόρο κ. Αντωνιάδη, αν δεν κάνω λάθος και σε τρίτο πρόσωπο!
Ο μόνος που δεν τα έχει είναι ο πολυπράγμων, πολυάσχολος, πολυταξιδευτής, πολύτιτλος δόκτωρ ο άτακτος, ο … ανεψιός του Πατισάχ!.

Μην σας κουράζω άλλο! Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια στο Δελτίο Τύπου, ευχαριστώ για την καθολική και αποστολική αγάπη σας, εύχομαι ο Θεός να φωτίζει τα διαβήματά σας και να κατευθύνει τον νουν και τη θεία πένα σας,
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε εν καιρώ. Προσεύχομαι να ΟΡΘΟΤΟΜΕΙΤΕ ΠΑΝΤΑ την εκκλησία του Χριστού και ημάς.
Οτιδήποτε απορίες έχετε, ενστάσεις, παρατηρήσεις πάντα στην διάθεσή σας, όποτε δει και όπου δει!
Με προσήκοντα σεβασμό
ο ταπεινός του Θεού ελάχιστος αμαρτωλός δούλος
ΙΩΑΝΝΗΣ

2 σχόλια: