Πέμπτη, 10 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Τσίπρας και η «ελληνική τραγωδία» πρωταγωνιστούν στα προεκλογικά σποτ στην... Πολωνία [βίντεο]

Ο Τσίπρας και η «ελληνική τραγωδία» πρωταγωνιστούν στα προεκλογικά σποτ στην... Πολωνία [βίντεο]

Η ελληνική πολιτική σκηνή ξεπερνά τα σύνορα της χώρας και γίνεται κεντρικό θέμα στα προεκλογικά σποτ των πολωνικών κομμάτων, με τον Αλέξη Τσίπρα να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Το πολωνικό κυβερνών κόμμα PO δημοσίευσε το προεκλογικό του σποτ, για τις βουλευτικές εκλογές που αναμένονται να γίνουν στις 25 Οκτωβρίου, έχοντας ως κεντρικό θέμα τι έπαθαν οι Ελληνες με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Τα «δεινά» αυτά θα πάθουν όσοι ψηφίσουν το κόμμα της αντιπολίτευσης, PIS, όπως υποστηρίζει η πολιτική διαφήμιση.
Τίτλος αυτής: «Ο δρόμος προς την ελληνική τραγωδία».
«Οι Έλληνες εξαπατήθηκαν από τους πολιτικούς οι οποίοι τους υποσχέθηκαν μία ζωή πάνω από τις οικονομικές τους δυνατότητες, δεν θέλουμε να αφήσουμε κανέναν να εξαπατήσει τους Πολωνούς με τις υποσχέσεις του», σημειώνεται στο επίσημο κανάλι του κόμματος στο Youtube.
Από το τηλεοπτικό σποτ δεν λείπει, φυσικά, και ο Αλέξης Τσίπρας, αλλά και στιγμές από την ελληνική πραγματικότητα, όπως οι ουρές έξω από τις τράπεζες.
Η πολιτική διαφήμιση, στην οποία κυριαρχεί η ελληνική μουσική, αναφέρεται και η ιδιωματική έκφραση των Πολωνών: «Μην κάνεις τον Ελληνα», που σημαίνει μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

Η απάντηση από το κόμμα της αντιπολίτευσης, PIS, ήταν άμεση και πάλι με την ελληνική πραγματικότητα να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Με τίτλο «η Ewa Kopacz οδηγεί την Πολωνία σε ελληνική τραγωδία», κάνει επίθεση στην Πολωνή πρωθυπουργό.
Αρχικά, εμφανίζεται δήλωση της πρωθυπουργού Kopacz πως θέλει να μοιραστεί με τους μερικές σκέψεις της με τους συμπατριώτες της, ενώ στη συνέχρια «πέφτει» κάρτα που γράφει: «Ελληνική τραγωδία;».
Σύμφωνα με το σποτ, η κ. Kopacz είναι αυτή που οδηγεί την Πολωνία σε ελληνική τραγωδία, τονίζοντας πως επιθυμία της είναι η ένταξη στο ευρώ, γεγονός που θα οδηγήσει την πλειοψηφία των Πολωνών στη φτώχεια.
«Ποιος λοιπόν κάνει την Πολωνία μία δεύτερη Ελλάδα;», σημειώνει στο τέλος της η πολιτική διαφήμιση.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου