Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Μήνυμα Κων/νου Χαλιορή



Αγαπητοί μου συμπατριώτες,
Η σύντομη, δύσκολη και σκληρή προεκλογική περίοδος τέλειωσε.
 Φτάσαμε στο τέρμα, μαζί.
Φυσικό, αφού όλους μας, μας ενώνουν πιο πολλά από αυτά που μας χωρίζουν καθώς έχουμε κοινό στόχο, κοινό σκοπό… το καλό του τόπου μας!

  Ανεξαρτήτως αποτελέσματος την επόμενη ημέρα θα είμαστε πάλι όλοι εδώ για να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας για μία καλύτερη πατρίδα, μια δυνατή Φωκίδα με προοπτική στην ανάπτυξη και δικαίωμα στο μέλλον.

Σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα που συναντηθήκαμε στα χωριά, στα καφενεία, στα σπίτια και μιλήσαμε και μου εμπιστευθήκατε τα προβλήματα, τις ανάγκες, τα σχέδια αλλά και τους προβληματισμούς σας, εισέπραξε πολλή αποδοχή και εκτίμηση, απέκτησα μία μοναδική εμπειρία, μα κυρίως, ονειρεύτηκα μαζί σας ένα αισιόδοξο αύριο και αυτό θα με ακολουθεί για πάντα στη ζωή μου.

Δεν θα μπορούσα να μην σας ευχαριστήσω από καρδιάς που μου ανοίξατε τα σπίτια σας, που με δεχθήκατε σαν πολιτικό σας εκπρόσωπο στο μέτρο των δυνάμεών μου, που με την πρώτη ευκαιρία είπατε έναν καλό λόγο για μένα, όσοι ακόμη με συμβουλέψατε και σταθήκατε στο πλευρό μου αλλά και εσάς που κάνατε καλοπροαίρετη κριτική.

Έτσι πάμε μέχρι το τέλος, όλοι μαζί, με εμπιστοσύνη στη νέα γενιά. Της αξίζει.!!!

Σας ευχαριστώ…
Κωνσταντίνος Χαλιορής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου