Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ουαί τοις... Φαρισαίοις


Ο σάλος που έχει ξεσπάσει με την επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στο Άγιο Όρος αγγίζει τα όρια του γραφικού. ΟΚ, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο οποίος δηλώνει άθεος επισκέφτηκε το Περιβόλι της Παναγιάς αλλά η επ
ίσκεψή του ήταν αποκαλυπτική: έβγαλε από τις κρυψώνες τους ένα τσούρμο φαρισαίων. Γιατί, μην τρέφεις αυταπάτες. Ο Τσίπρας ενδεχομένως επισκέφτηκε τον Ιερό χώρο υποκριτικά, αλλά ο αποδεδειγμένα Φαρισαίος είναι ο κατακρίνων τον Τσίπρα για την επίσκεψη. και εξηγούμαι:
Εν πρώτοις, δεν υπάρχει κανόνας που να απαγορεύει σε έναν άνθρωπο που δεν αποδέχεται ένα δόγμα να επισκεφτεί τους Ιερούς χώρους που το υπηρετούν: προσωπικά δεν είμαι μουσουλμάνα αλλά ταξιδεύοντας, και σε τζαμιά έχω μπει ανυπόδητη και με καλυμμένο το κεφάλι, σεβόμενη την πίστη άλλων ανθρώπων έστω κι αν δεν την ασπάζομαι. Έχω μπει σε τζαμί και έχω επιθυμήσει να παραμείνω για πάνω από 10 λεπτά και ναι ( μην οργιστείτε Φαρισαίοι!) έχω συγκλονιστεί από το περιβάλλον! Δεν είμαι Καθολική αλλά έχω μπει σε Καθολικό Ναό και έχω ανάψει και κερί και ΝΑΙ ( ψυχραιμία Φαρισαίοι) έχω κατασυγκινηθεί ακούγοντας λατινικούς ύμνους. Και σε Αγγλικανική Εκκλησία έχω μπει, μολονότι δεν ασπάζομαι τα δόγματά της και Ναι (ήρεμα Φαρισαίοι) έχω μιλήσει και με Αγγλικανούς ιερείς και έχω ανακαλύψει ότι δε ..δαγκώνουν! Α, και μολονότι δεν είμαι οπαδός του δωδεκαθεϊσμού, μια από τις αγαπημένες και ομολογώ (με την άδειά σας Φαρισαίοι) ψυχοθεραπευτικές βόλτες μου είναι στο Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο! Πέρα από την πλάκα, αν μπορούμε, όσοι δηλώνουμε χριστιανοί, να επισκεφτούμε ιερούς χώρους άλλων θρησκειών, γιατί είναι άξια χλευασμού η επίσκεψη ενός άθεου σε έναν χώρο που έχει και ιστορικό ενδιαφέρον εκτός από καθαρά πνευματικό?(πόσοι στ' αλήθεια από τους "πιστούς" επισκέπτες έχουν επίγνωση της ιερότητας του χώρου άραγε??) 
Ασφαλώς ενδέχεται ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ να πήγε στο Άγιο Όρος έχοντας ψηφοθηρικά σχέδια, λόγω της δύναμης της πίστης στη συνείδηση ενός μεγάλου μέρους του ελληνικού λαού. Αν το έκανε (που λόγω της πολιτικής του ιδιότητας, είναι πιθανό) δεν είναι ο μόνος και είναι και ο πλέον αποδυναμωμένος. Πριν απ' αυτόν έχουν πάει το Ιερό βουνό απείρως πιο υποκριτές (τουλάχιστο στο θέμα της πίστης) πολιτικοί. Πολιτικοί που προσποιούνται τους χριστιανούς και μιμούνται τους μεταμφιεσμένους λύκους της Ευαγγελικής ρήσης. Για να βαδίζουμε μάλιστα κατά τας Γραφάς (αφού άλλωστε κοπτώμεθα για την πίστη μας!!!) ο Κύριος ημών ποτέ δε θεώρησε απειλή τους ειλικρινείς άθεους. Με τους Υποκριτές θρήσκους είχε σοβαρό θέμα,τους λύκους με προβιά προβάτων ανέφερε ως την πραγματική απειλή για το ποίμνιό Του! Ο Τσίπρας και να θέλει να φορέσει την προβιά δεν μπορεί, γιατί είχε την ειλικρίνεια να μην προσποιηθεί ότι ασπάζεται κάτι που δεν κατανοεί και δεν πιστεύει. Κανένας δεν πείθεται ότι ξαφνικά έγινε πιστός Χριστιανός (που δε μας ενδιαφέρει κιόλας) και δε νομίζω ότι αυτό είναι και το μήνυμα που θέλει να περάσει. Αν ήθελε θα μπορούσε πιο εύκολα να το κάνει, όπως το έχουν κάνει πλείστοι πριν απ' αυτόν: Θα μπορούσε να είχε κάνει ας πούμε ένα θρησκευτικό γάμο για το θεαθήναι (μη μου πείτε ότι δεν έχετε παραστεί σε τέτοιου είδους πανηγύρια που χλευάζουν το Ιερό - για τους χριστιανούς- μυστήριο του γάμου), να είχε βαφτίσει τα παιδιά του για το χαβαλέ και να έριχνε στάχτη στα μάτια του θρησκευόμενου ψηφοφόρου βγάζοντας προς τα έξω την εικόνα μιας "αγίας πολιτικής οικογένειας" (σαν αυτές που δε λείπουν απ αυτόν τον τόπο). 
Στην τελική, είναι δικαίωμα του κάθενός να είναι άθεος, γιατί εδώ που τα λέμε - και μιλώ εξ ιδίων- η πίστη στο Θεό δεν είναι ανθρώπινο κατόρθωμα. Κανένας δε γεννήθηκε πιστός, ώστε όσοι προσπαθούμε να πιστεύουμε, δεν είμαστε ξεχωριστοί, αλλά άνθρωποι εν δυνάμη άθεοι που κάποτε μέσα μας έγινε ένα κλικ! Όλα τα άλλα είναι φαρισαικές κορώνες θρησκόληπτων ανθρώπων που χρησιμοποιούν τη θρησκεία σαν πολιτικό όπλο, ώστε είναι τουλάχιστο γελοίο να κατηγορούν έναν άθεο πολιτικό ότι χρησιμοποιεί τη θρησκεία σαν πολιτικό όπλο, ωσάν να ανακάλυψαν την Αμερική!!!! 

Υ.Γ. Υπάρχουν πολλά (κατά τη γνώμη μου δεκάδες) ζητήματα για να χτυπήσεις πολιτικά τον Τσίπρα και -γιατί όχι;- να τον τσακίσεις. Ο χλευασμός της επίσκεψης του στο Άγιο Όρος όμως φανερώνει ότι μάλλον έχεις ξεμείνει από ζητήματα...οπότε σ'αυτή τη φάση, μάλλον σε νικάει!!
Υ.Γ.2 Ιδού ένας γρίφος (θεολογικός και όχι πολιτικός) : Τσίπρας και Σαμαράς έχουν επισκεφτεί το Άγιο Όρος, ο ένας δηλώνοντας άθεος, ο άλλος δηλώνοντας θρήσκος. Υπάρχει μια εντολή στη ζωή των Θρήσκων που λέει...Εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου. Τη δε ημέρα τή εβδόμη σάββατα Κυρίω τώ Θεώ σου, ου ποιήσεις εν αυτή πάν έργον". Ο Τσίπρας αντιδρά στην εργασία την Κυριακή- για τους δικούς του λόγους- ο Σαμαράς αναγκάζει εργαζομένους να παραβούν την εντολή και να εργαστούν Κυριακή. Ποιος είναι εχθρός της πίστης; Αυτός που δεν την ασπάζεται ή αυτός που δηλώνει ότι την ασπάζεται ενώ βεβηλώνει τις εντολές της; (όπου τσίπρας βάλε οποιονδήποτε ειλικρινά άθεο και όπου Σαμαρά βάλε οποιονδήποτε υποκριτικά χριστιανό)

             
       

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου