Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Οι "έμποροι" μου χρωστάνε από... πρόπερσι!





Οι "Γρηγορίτες μεγαλέμποροι" μου χρωστάνε τη σοδειά την περσινή και την προπέρσινη! Ο μεν "μεγάλος αδελφός" 2.500ευρώ από πρόπερσι ο δε δεύτερος, ο μαλλιάς, 1800ευρώ από τα περσινά μανταρίνια", μας είπε παραγωγός εσπεριδοειδών της πεδιάδας του Μόρνου και συνέχισε: "Όταν, προ ημερών, ζήτησα από τον "μεγάλο" τα χρήματά μου, άρχισε να με κοροιδεύει και από πάνω... Έχεις ανάγκη εσύ; μου είπε, τι να πούμε εμείς;... Αλλά να ξέρεις, εδώ πέφτουν μεγάλες επιχειρήσεις έξω... Εδώ χρεωκόπησε η Αμερική, όχι εμείς!!".
 
"Και είχε το θράσος να μου ζητήσει και την φετινή  σοδιά πορτοκαλιού!... Ήθελε να πάρει όλο το πορτοκάλι μου αντί.... 2000ευρώ!... Με άλλα λόγια, για να καταλάβετε, ήθελε να πάρει το πορτοκάλι με 5 λεπτά το κιλό!.. Και όταν του το αρνήθηκα μου είπε κοροϊδευτικά: Άστο να πέσει όλο κάτω... Δεν πρόκειται να το πάρει κανένας!... Άστο να σαπίσει.."!...
 
"Όλοι οι παραγωγοί λεμονιών - πορτοκαλιών- μανταρινιών της περιοχής, είμαστε απελπισμένοι!... Έχουμε μπλέξει και κανένας δεν ενδιαφέρεται για μας.... Να προσφύγουμε στη δικαιοσύνη;.. Και τι θα βγεί;.. Έχω μία ΄καταδικαστική "Απόφαση" για 6.000 ευρώ εναντίον εμπόρου - γυναίκας αλλά... μέχρι εκεί!... Το έχουν μονοπώλιο... Εκμεταλλεύονται τους πάντες οι Γρηγορήτες!... Έχουν απλήρωτους από Αλλοδαπούς εργάτες έως παραγωγούς... Και αλίμονο σε όποιον ζητήσει τα λεφτά του!..."
 
Αυτά μας είπε ο φίλος παραγωγός  για τα "κατορθώματα" των "εμπόρων άνευ φορολογικών στοιχείων" για τους οποίους έχουμε  γράψει κατ'  επανάληψη και για άλλες "αξιόποινες πράξεις τους"!
 
Εάν κάποιος αρμόδιος κρατικός λειτουργός ή κάποια δημόσια υπηρεσία ενδιαφερθεί για την ανακούφιση των παραγωγών εσπεριδοειδών, τα στοιχεία του ανωτέρω είναι στην διάθεση μας όπως και άλλων....  Αλλά... Το έχουμε ξαναπεί: 
 
"Πληρώστε... Κορόιδα!.. Το "Πάρτι" του παρεμπορίου.... συνεχίζεται!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου