Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Εγώ, όχι… δεν….



«Απορία Ψάλτου… βήξ..»!..  Και ψάχνει τα «κιτάπια» του, ο ιεροψάλτης, να βρει… τι θα πει παρακάτω!.. Κι εσύ πιστέ και… εύπιστε του εκκλησιάσματος, συνεπαρμένος από την «μουσική βυζαντινή μουρμούρα» του, εκστασιάζεσαι και… θαυμάζεις!...

«Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου….» και της… ψαλτικής τέχνης, αναλογίζεσαι!..

«Εγώ;… Όχι… δεν…»!.. Ποτέ, προσωπικά, δεν σκέφτηκα πως αυτός ο βήχας είναι «τεχνητός» και.. παραπλανητικός.. Εξάλλου, από μικρό παιδί μου είχανε μάθει το: «Πίστευε και μην… ερεύνα», όταν πρόκειται για τα «περί την θρησκεία» ερωτήματά μου!..

Και αυτή η φράση μου έχει γίνει… βίωμα, όπως και σε σένα φίλε και σε ακολουθεί σε όλη σου τη ζωή!...

Μας ακολουθεί, δηλαδή, γιατί, πώς να το κάνουμε, όλοι μας λίγο – πολύ κουβαλάμε μέσα μας τις πανομοιότυπες διδαχές των δικών μας γονιών…

Ευκολόπιστοι, γίνατε, σου λένε μετά!...  

Και δεν περιοριστήκαμε στα «περί θρησκείας» και Ιεροψαλτών, αλλά το επεκτείναμε σε κάθε δικαιολογία και ψέμα που μας «ξεφουρνίζουν» οι… άπιστοι!...

Και «μαλθακοποιήσαμε» τον εγκέφαλό μας, εμείς οι «έξυπνοι» της νεότερης «φουρνιάς» του ανθρώπινου γένους!... Εμείς, οι τυχεροί, της εποχής των κομπιούτερ!.. Τρομάρα μας!....

Τι;… Γελάτε;… Έχετε αντίθετη γνώμη;…

Εντάξει…. Δημοκρατία έχουμε και αυτή, πάλι, επιβάλει «σεβασμό στη γνώμη του καθενός»!... Και δε θα προσπαθήσω να μεταπείσω κανέναν!...  Ε, ναι!...

«Εγώ;… Όχι… δεν…»!.. σε καμία περίπτωση δε θα το κάνω!...

Τι να σας πω δηλαδή;… Να ρίξετε μια ματιά εκεί κατά τον «Ναό της… Δημοκρατίας»;… Να δείτε ποιοι μπαινοβγαίνουν; .. Όλο.. «οι ίδιοι και οι ίδιοι» είναι και τα ίδια ονόματα ακούγονται!.. Λες και το έχουν «κληρονομικό δικαίωμα»!...

Ούτε μπορώ να θυμίσω σε κανέναν πως εμείς οι ίδιοι τους ψηφίζουμε για να «κατοικοεδρεύουν» στη Βουλή και να μας κυβερνάνε από…. «πάππου προς… πάππου», να μας μειώνουν μισθούς και συντάξεις  και να μας «μπήχνουν» και κανά… «χαράτσι»!... Έχουν άδικο μετά να θεωρούν και αυτό τον Ναό, ιδιοκτησία τους;… Και μόνο από «χρησικτησία» τόσων χρόνων τον έχουν… ιδιοποιηθεί!...

Χαλάλι τους… «Εγώ;… Όχι… δεν…»!..

Δε θα ρωτήσω κανέναν, πολιτικό «αντιρρησία» μου να μου πει για το τι συμβαίνει και στους Δήμους… Γιατί «σκοτώνονται» τόσοι πολλοί για να γίνουν Δήμαρχοι και… αντιδήμαρχοι!... Κι εδώ, πάντα, οι ίδιοι  και οι…. ίδιοι είναι!...

«Εγώ;… Όχι… δεν…»!.. Δεν μπορώ να αμφισβητήσω τις προθέσεις τους στο να…. προσφέρουν στον τόπο!... Εξάλλου, αφού είναι οι ίδιοι, αυτό το έχω διαπιστώσει από το… παρελθόν!.... Γι’  αυτό συνεχίζω να τους ξαναψηφίζω!... Για να με ξανακυβερνήσουν μαζί με όλα τα άλλα, όσα λήγουν σε…. –ήσουν!... Αμέ;…

          Τώρα θα μου πείτε και με το δίκιο σας, τι έπαθα πρωί – πρωί και… γκρινιάζω!..

Δεν είναι τίποτα… Θα μου περάσει!... Αλλά για να σας φύγει κάθε… περιέργεια, θα σας πω μόνο ότι τελευταία…. Ξαναερωτεύτηκα!...  Ναι!... Το έπαθα κι αυτό!...

Μετά από τον «μεγάλο έρωτά» με την πολιτική, τις Δημαρχίες και τις… αντιδημαρχίες (όλα θηλυκά είναι),  μούρθε «κεραμίδα» και για ένα άλλο «πραγματικό» αυτή τη φορά «θηλυκό»!..

Εκεί να δείτε… έρωτας!... Ευτυχώς… ανταποκρίσημος!... Έτσι μου λέει… Έτσι… λέω!... Μπας και βλέπω παραπέρα από τη μύτη μου, μετά το χτύπημα της… «κεραμίδας»;…

Ευτυχώς όμως που το «θηλυκό» είναι… ειλικρινέστατο!... Μου μιλάει με την καρδιά του και… δίχως ψέματα και… υπεκφυγές!...

Εδώ, θέλω να σας υπενθυμίσω πως έχουμε δημοκρατία και, το τελευταίο, αν θέλετε το… πιστεύετε!...

Προσωπικά, εθισμένος στο «πίστευε και μη ερεύνα» των προγόνων μου, των πολιτικών, των Δημάρχων και των Αντι…. τους, αυτό το «θηλυκό» το πιστεύω σε ότι και αν μου λέει….. Τι, δηλαδή;… Να πιστεύω στην πολιτική που μου λέτε πως είναι… «πόρνη» και να μην πιστεύω στο «πραγματικό θηλυκό» μου επειδή όταν το γνώρισα και το ρώτησα αν «είχε γνωρίσει άλλους άντρες πριν από μένα» μου απάντησε «σεμνά» και με κατεβασμένα τα μάτια:

«Εγώ;… Όχι… δεν…»;…

Μετά από αυτό, αν παραδεχτώ πως η πολιτική είναι «πόρνη» που χωρίς «αιδώ» με κοιτάζει στα… μάτια, πως θα πρέπει να χαρακτηρίσω το… «πραγματικό θηλυκό» μου;…

Γι’  αυτό κι εγώ, όταν με ρωτάνε για τον «έρωτά» μου, δεν απαντώ…. Απλά βήχω αμήχανα και ψελλίζω το τετριμμένο:

«Εγώ;… Όχι… δεν…»!!!…

 

Εφημερίδα «νέο Άστρο»

Ο… Εκδότης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου