Ο Γιάννης είναι δημοτικός ατυνομικός στον δήμο Ναυπακτίας. Τον Μάρτιο επισκέφθηκε την Μαρία την οδοντίατρο και έκανε κάποιες εργασίες στα δόντια του αξίας 1000 ευρώ.
Της είπε: "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή".
Η Μαρία έκανε μια μικρή συντήρηση στο σπίτι της και είπε στον Δημήτρη που έκανε το βάψιμο. "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή". Υπολόγιζε στα 1000 ευρώ που θα έπαιρνε από τον Γιάννη.
Ο Δημήτρης πέρασε από το φροντιστήριο του γιού του και είπε στον Κώστα τον φροντιστή  "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή".Υπολόγιζε στα 1000 ευρώ που θα έπαιρνε από την Μαρία.
Ο Κώστας χρωστούσε 1000 ευρώ στο συνεργείο αυτοκινήτων του Μιχάλη και του είπε:  "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή".Υπολόγιζε στα 1000 ευρώ που θα έπαιρνε από τον Δημήτρη.
Ο Μιχάλης αγόρασε ανταλλακτικά αξίας 1000 ευρώ από τον Τάκη και του είπε:  "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή".Υπολόγιζε στα 1000 ευρώ που θα έπαιρνε από τον Κώστα.
Ο Τάκης είπε στην κ. Ιωάννα που φρόντιζε τον κατάκοιτο πατέρα του και της χρωστούσε 1000 ευρώ. "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή".Υπολόγιζε στα 1000 ευρώ που θα έπαιρνε από τον Μιχάλη.
Η κ. Ιωάννα αγόρασε έπιπλα αξίας 1000 ευρώ, για τον γιό της που σπουδάζει και είπε στον Κάρπο τον επιπλοποιό: "Θα σου δώσω τα χρήματα τέλη Ιουλίου, γιατί δεν τα έχω μαζεμένα αυτή την στιγμή".Υπολόγιζε στα 1000 ευρώ που θα έπαιρνε από  τον Τάκη.
Στις αρχές Ιουλίου ο Γιάννης ο δημοτικός αστυνομικός απολύθηκε και δεν έδωσε τα 1.000 ευρώ που χρωστούσε στην Μαρία την οδοντίατρο.
Η Μαρία, ο Δημήτρης, ο Κώστας. ο Μιχάλης, ο Τάκης, η κ. Ιωάννα και ο Κάρπος έμαθαν ότι απολύονται οι δημοτικοί αστυνομικοί.
Κάποιοι από αυτούς, ο Δημήτρης και ο Τάκης, είπαν: "Και τι με νοιάζει εμένα; Η δουλειά μου να πάει καλά και ας απολυθούν μερικοί δημόσιοι υπάλληλοι".
Οι υπόλοιποι, η Μαρία, ο Κώστας, ο Μιχάλης, η κ. Ιωάννα και ο Κάρπος πήγαν στην διαδήλωση ενάντια στις απολύσεις.
Εκεί έμαθαν ότι τα 1000 ευρώ που περίμεναν, δύσκολα θα έρθουν γιατί θα ξεκινούσαν τον "κύκλο" τους από τον Γιάννη τον δημοτικό ατυνομικό.
Κατάλαβαν ότι όταν ο κ. Πρετεντέρης κουνά το δάκτυλο και μιλά "για το καλό της Ελλάδας" στις ειδήσεις,δεν μιλά για το δικό τους καλό, ούτε για το καλό της Ελλάδας. Αποφάσισαν, λοιπόν να βλέπουν τις ειδήσεις με άλλο μάτι. Κατάλαβαν ότι δημόσιους και ιδωτικούς υπαλλήλους τους ενώνει η δεύτερη λέξη, το "υπάλληλοι" και δεν τους χωρίζει η πρώτη.


Κώστας Καρακώστας, καθηγητής (προς το παρόν) σε δημόσιο (προς το παρόν) σχολείο.