Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

ΚΟΣΜΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΣΤΗ.... ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ


 
Την αγαπημένη του Κατερίνα παντρεύτηκε ο γνωστός Πατρινός επιχειρηματίας Χρήστος Δελημάρης και στο Τρίκορφο Ναυπακτίας όπου έγινε ο γάμος, στήθηκε γλέντι… τρικούβερτο!
 
Το μυστήριο ετελέσθη στον Ιερό Ναό Αγίου ελευθερίου την Κυριακή 23 Ιουνίου και οι καλεσμένοι του ζευγαριού έφθαναν τα 1500 άτομα. Κουμπάροι οι φίλοι του ζευγαριού Ανδρέας Τζουραμάνης και Σοφία Στεφανοπούλου.
 
Μεταξύ των προσκεκλημένων οι Δημήτρης Παναγιωτακόπουλος, Γιώργος Κούζιος, Παναγιώτης Σαλεμής, Βασίλης Ραυτόπουλος, Γιώργος Παπαχριστόπουλος, Χρήστος και Αννα Μιχαλάκου, Βύρων Ξυπολιάς, Κώστας Χρυσανθόπουλος, Τάκης Λαμπρόπουλος, Παντελής Τσίγκας, Τάκης Κόλλιας, Γιώργος Νταβρής, Γιάννης Καλογήρου, Μάκης Κωστόπουλος, Ευγένιος Βγενόπουλος, Ανδρέας Κουτσούκος, Χαρίτος Παπαδόπουλος.
 
Στον γάμο είχαν κληθεί και αρκετοί καλλιτέχνες όπως οι Βασίλης Σαλέας και Κώστας Αριστόπουλος στο κλαρίνο, οι τραγουδιστές Χάρης Κωστόπουλος, Μάκης Χριστοδουλόπουλος, Κώστας Σαφέτης και στο βιολί ο Ζήσης Κασσιάρας.
 
Η δεξίωση δόθηκε στο κτήμα «Λάκη Δελημάρη» στην Ναυπακτία ενώ την φωτογράφηση της εκδήλωσης είχε αναλάβει ο Κώστας Σίνης. Είναι χαρακτηριστικό πως το γλέντι κράτησε μέχρι τις 10.15 το πρωί!
   
 


4 σχόλια:

  1. Ο πιο όμορφος, ήταν σίγουρα ο Παντελάκος μου, ο κούκλος μου, το αστέρι μου, η ΑΓΑΠΗ μου... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά μην κοίταζε κανένας το γαμπρό και τον κουμπάρο! Όλοι και όλες τον Παντελάκο μου χάζευαν και τους έτρεχαν τα σάλια... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο πιο όμορφος άντρας της Πάτρας είναι ο Παντελής ο Τσίγκας! Κόβω φλέβες γι' αυτόν και το ξέρει και δίνω και τη ζωή μου για την αγάπη του. Τον λατρεύω και του εύχομαι να λάμπει και να ξεχωρίζει πάντοτε. Έχει το ωραιότερο άρωμα κορμιού και την πιο ζεστή αγκαλιά για να χωθείς μέσα της μέχρι το τέλος της ζωής σου. Ότι ωραιότερο έχω νιώσει στη ζωή μου, είναι να με κοιτάζουν οι ματάρες του με λατρεία πριν κοιμηθώ στην αγκαλιά του και να τις νοιώθω καρφωμένες πάνω μου ξυπνώντας το πρωί. Παντελάκο μου, αγορίνο μου, είσαι ότι πιο όμορφο γνώρισα στη ζωή μου, το ξέρεις και δεν αλλάζει με τίποτα. Μαζί σου έζησα τον έρωτα για δέκα ζωές και σε όλη μου τη ζωή θα είσαι η πιο γλυκιά και τρυφερή μου σκέψη, η μοναδική και παντοτινή μου ΑΓΑΠΗ ... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αστέρι μου, να ξέρεις πως κάθε δάκρυ που κύλησε από τα λατρεμένα ματάκια σου (και που άδικα σου το προξένησα), το εξαγόρασα με αντίστοιχα πυρακτωμένα καρφιά στην καρδιά μου, στο διάβα της μετά από σένα άχαρης ζωής μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή