Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Η γκάφα του ... Βαγγέλη!

“Έχω σπίτι μου τα απόρρητα σχέδια άμυνας της χώρας”!!!
Γιγαντιαία γκάφα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου, η οποία σε μια ευνομούμενη χώρα θα μπορούσε να τον οδηγήσει ενώπιον της Δικαιοσύνης με βαρύτατες κατηγορίες. Ο κύριος Βενιζέλος, προσπαθώντας να δικαιολογήσει εαυτόν για το ότι πήρε τη λίστα Λαγκάρντ στο σπίτι του, αποκάλυψε ότι στο σπίτι του έχει αντίγραφα των άκρως απόρρητων σχεδίων άμυνας της χώρας!!!
Επειδή η διακίνηση τέτοιων εγγράφων, ή αντιγράφων τους απαγορεύεται αυστηρότατα δια νόμου εκτός του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και τιμωρείται ποινικά ως κακούργημα, η ομάδα της iTabloid θεωρεί αυτονόητη την εισαγγελική παρέμβαση και έρευνα επί των λεγομένων του κυρίου Βενιζέλου.
Ακόμα και αν ο κ. Βενιζέλος δεν το έκανε παρά από άγνοια, είναι τουλάχιστον εγκληματική η πράξη που ομολόγησε πως έκανε, αφού έχει διατελέσει υπουργός Άμυνας. Είπε ο κύριος Βενιζέλος:
“Μου λέτε γιατί πήρα αντίγραφο της λίστας στο σπίτι μου. Γιατί να μην το πάρω; Όταν ήμουν υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν έπαιρνα αντίγραφα με τα αμυντικά σχέδια της χώρας στο σπίτι μου να τα μελετήσω για να ξέρω τι θα πω στο ΝΑΤΟ. Πως έχω αντίγραφα της άμυνας της χώρας στο σπίτι μου”;
Ο κ. Βενιζέλος ομολόγησε ενώπιον της Ολομέλειας της Βουλής της Ελλήνων και του ελληνικού λαού, το αδίκημα της υπεξαίρεσης και διακίνησης άκρων απορρήτων (διαβαθμισμένων) εγγράφων, καθώς και αυτό της έκθεσης σε κίνδυνο της εθνικής ασφάλειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου