Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Ανα…Παρα… Δια…..

 Με την Δήμητρα  Ζυγορονίκου
Ανα…  στάσημα, μου λένε, θάχουμε πολλά… «φερμπότεν»
Παρα.. λείψτε οβελίες και σουβλίσετε τις… «κότεν»
Δια…. φαίνεται πως είναι, στο Μνημόνιο ο όρος

Ανα… στάσεις όποιος κάνει,  να του μπαίνει κάποιος … φόρος
Παρα.. δέχομαι το «Νάιν», δεν σηκώνει φαμφαρίες…
Δια…. ταύτα, τέρμα πλέον, οι αμνοί και οι… οβελίες!

Πάνε τα ωραία χρόνια, μας τα πήραν Γερμανοί,
ψήστε τώρα κάμια κότα και ξεχάστε το αρνί!..
Είναι όρος Μνημονίου που εγκρίναν στη Βουλή,
με το κούρεμα που λένε, μας κουρέψανε …γουλί!
Άφραγκη απ’  τα χαράτσια, και τις τόσες συμφορές,
νοσταλγώ τα κοκορέτσια, τα γλυκάδια, τις… ουρές!.. 
Πάσχα σαν θα έρθει θέλω, μπρός στη σούβλα την κενή,
νάχω και τον Βενιζέλο να τον ψήσω σαν… αρνί!..
Κάνε Θέ μου κάποιος νάρθει, δώς μου λίγο τη χαρά,
φέρε μου μαζί Γιωργάκη και Αντώνη Σαμαρά!..
Φέρε μου έστω και κείνον,  που εψήφισε το ΝΑΙ,
μ’  ένα φταίξιμο δικό μου, που ‘βαλα για…. κουνενέ!   
Τέλος πάντων, Θέ μου έχεις, πάμπολλες επιλογές!..
Και σ’  ευχαριστώ που φέρνεις, σ’  ένα μήνα εκλογές!..

Τότε θα κάνω Ανάσταση, σαν πάω να ψηφίσω…
Κάθε που ψήφισε το ΝΑΙ, στην κάλπη θα τον…. ψήσω!..
Ίσως μ’ αυτή τη σκέψη μου, μου πεις πως αμαρτάνω!
Θα ήτανε καλύτερα, για δαύτους να… πεθάνω;.. 
Ξέρεις Μεγαλοδύναμε, το Γιό σου, αυτοί Σταυρώσαν,
κι όταν εζήτησε νερό, αυτοί χωλή του δώσαν!…
Όμως Εσύ από ψηλά, που βλέπεις παραπέρα….
Βλέπεις πως μας σταυρώνουνε, οι ίδιοι κάθε μέρα;..
Άρχοντες… Ξεάρχοντες, αυτοί δεν έχουν μπέσα…
Και φώλιασαν το μίσος μου, εις την καρδιά μου μέσα!...
Δως μου Θεέ μου δύναμη, δε θέλω ν’  αμαρτήσω…
Όμως στον όρκο που ‘κανα δεν  θα τους ξαναψηφίσω!..
Χάρη ζητώ και άλλη μια και Τάμα θα Σου δώσω!..
Πάρτους από το δρόμο μου, να μην τους…. γιαουρτώσω!...
Όλοι το ίδιο θέλουνε, οι Χριστιανοί εν γένει!
Πίστη μεγάλη έχουνε, η Ελλάδα δεν πεθαίνει!

Βλέπεις την καλοσύνη μου! Δεν θέλω ν’  αμαρτήσω…
Διώξε λοιπόν τους τύραννους και άσε με να ζήσω!..
Κι αν σήμερα αμάρτησα, στην φτώχια μου θα τάξω…
Του χρόνου με τη λευτεριά, αρνιά, δύο θα σφάξω!..

Έλληνες τη γελαστή , βάλτε και σεις τη μάσκα…
Να δώσουμε και τις Ευχές ΚΑΛΟ να ‘χουμε ΠΑΣΧΑ!

ΠΗΓΗ: Εφημερίδα "νέο Άστρο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου