Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

"Δεν έκανα ροζ video", λέει η Μελίνα Τσιλιμίγκρα

Περνάει στην αντεπίθεση...
 
 
Στην αντεπίθεση περνάει  η πολιτευτής του ΛΑΟΣ Μελίνα Τσιλιμίγκρα, η οποία παραιτήθηκε και αποχώρησε από το κόμμα.

Η κυρία Τσιλιμίγκρα, πρώην υπεύθυνη της ΦΟΣ (Φοιτητική Οργάνωση Συναγερμού) Νομικής, μέλος του Δ.Σ. της ΝΕΟΣ και μέλος της Γραμματείας Ιδεολογικού του ΛΑΟΣ, εμφανίστηκε σε διάφορα δημοσιεύματα να πρωταγωνιστεί σε ερωτικές σκηνές σε βίντεο που ανέβηκε σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο. Η ίδια αρνείται κατηγορηματικά την οποιαδήποτε ανάμειξή της, προχώρησε δε σε κατάθεση μηνύσεων και πλέον της υπόθεσης έχει επιληφθεί η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.






Η ίδια εξέδωσε νωρίτερα ανακοίνωση στην οποία διευκρινίζει:

Αναφορικώς με τη ψευδή  και συκοφαντική για το πρόσωπό  μου ανάρτηση που έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου έχω να δηλώσω τα ακόλουθα:

1. Από το κόμμα του  ΛΑ.Ο.Σ. αποχώρησα για τους λόγους, τους οποίους έχω εκθέσει και  ουδέποτε... υπήρξε απομάκρυνσή μου  για υποτιθέμενη συμμετοχή μου  σε ροζ βίντεο. Άλλωστε τον  όλο χειρισμό της νομικής μου  υπόθεσης, έχει αναλάβει με εντολή  του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. ο  δικηγόρος και βουλευτής του  ΛΑ.Ο.Σ. Αθανάσιος Πλεύρης που έχει προβεί και στις κατωτέρω ενέργειες.

2. Για το υποτιθέμενο  ροζ βίντεο, στο οποίο ισχυρίζονται  κάποιοι ψευδώς ότι συμμετέχω,  ήδη έχει υποβληθεί μηνυτήρια  αναφορά στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών  Αθηνών και διενεργείτε προκαταρκτική  εξέταση.

3. Από τη μέχρι στιγμής  έρευνα έχει αποδειχθεί ότι  η γυναίκα που συμμετέχει στο  εν λόγω βίντεο δεν είμαι  εγώ και ότι το βίντεο έχει  γυριστεί σε χρόνο, στον οποίο  εγώ ήμουν 14 ετών, γι αυτό άλλωστε  με παρέμβαση της Διεύθυνσης  Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος  έχει κατέβει το ψευδές και  συκοφαντικό βίντεο.

4. Επειδή μάλιστα το  εν λόγω βίντεο συνοδεύτηκε  με απειλές και εκβιασμούς  προς το πρόσωπό μου, έχουν  ενεργοποιηθεί όλες οι ρήτρες  του Νόμου και σύντομα θα  γνωρίζω τα ονόματα αυτών που  το διοχέτευσαν, ώστε να λογοδοτήσουν  στη δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου