Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

«Ροζ» σκάνδαλο με στέλεχος του ΛΑ.ΟΣ.!

 

Την εμφανίζουν να πρωταγωνιστεί σε βίντεο πορνό - Τι δηλώνει η ίδια ..«Ροζ» σκάνδαλο με στέλεχος του ΛΑ.ΟΣ.!

Του Παναγιώτη Σουρέλη

Ένα «ροζ» βίντεο φαίνεται ότι κρύβεται πίσω από την αποχώρηση από το ΛΑ.ΟΣ. της 21χρονης φοιτήτριας νομικής Μελίνας Τσιλιμίγκρα, η οποία ήταν υπεύθυνη της ΦΟΣ (Φοιτητική Οργάνωση Συναγερμού) Νομικής, μέλος του Δ.Σ. της ΝΕΟΣ και μέλος της Γραμματείας Ιδεολογικού του ΛΑΟΣ.

Το πρώην στέλεχος του κόμματος εμφανίζεται από κάποιους να πρωταγωνιστεί σε βίντεο που ανέβηκε σε ιστοσελίδα – πορνό στο διαδίκτυο.
Στο ακατάλληλο διά ανηλίκους βίντεο εμφανίζεται μία ξανθιά καλλονή να ερωτοτροπεί με τον σύντροφό της. Σύμφωνα με πληροφορίες στην υπόθεση έχει αναμιχθεί η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η οποία αναζητά τους ανθρώπους που ανέβασαν το συγκεκριμένο υλικό.

Την ίδια ώρα η Μελίνα Τσιλιμίγκρα έχει προχωρήσει σε μηνύσεις κατά συγκεκριμένης ιστοσελίδας, που ανέβασε το βίντεο, καθώς οι διαχειριστές της ισχυρίζονται ότι η πρωταγωνίστρια του «καυτού» υλικού είναι η 21χρονη.

Μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο, η Μελίνα Τσιλιμίγκρα υπέβαλλε την παραίτησή της από το ΛΑ.ΟΣ. με μία λιτή δήλωση στο προσωπικό της blog. «Σας πληροφορώ ότι σήμερα αποχωρώ από το κόμμα του ΛΑΟΣ για προσωπικούς, ιδεολογικούς και πολιτικούς λόγους.

Για την μετέπειτα πολιτική μου πορεία θα υπάρξει ενημέρωση προσεχώς». Λίγες ημέρες νωρίτερα είχε γράψει για το θέμα:
«Από την αρχή της ενασχόλησής μου με τα κοινά έχω γίνει στόχος κακόβουλων και άνανδρων επιθέσεων! Επιθέσεις κάθε είδους και προέλευσης, χτυπήματα κάτω από τη μέση, που χαρακτηρίζουν το ποιόν και το ήθος του εκάστοτε συκοφάντη, εκτοξεύθηκαν από συγκεκριμένα πρόσωπα – κέντρα με σκοπό να με φιμώσουν και να εμποδίσουν τη μαχητικότητά μου! Πληροφορώ τους «ενδιαφερομένους» πως ότι κυκλοφορεί ασφαλώς και οφθαλμοφανώς δεν με αφορά μεν, είναι δε κατασκευής και παραγωγής μιας εποχής, που εγώ ήμουν μόλις 10 ετών! Αυτή η «λεπτομέρεια» προφανώς και τους διέφυγε. Οι μηνύσεις έχουν ήδη πάρει το δρόμο τους και επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματός μου για τα περαιτέρω. Τέλος να πληροφορήσω πως δυστυχώς για κάποιους η παρουσία μου εφεξής θα είναι ακόμη πιο δυναμική, πιο έντονη, πιο πατριωτική, πιο δηκτική αφού το γεγονός ότι ενοχλώ πολλούς εντείνει τη θέλησή μου να αγωνιστώ για το καλύτερο του τόπου μου και του έθνους μας γενικότερα!».

«Είμαι στόχος αναρχικών»

Η 21χρονη Μελίνα Τσιλιμίγκρα μίλησε στο “Newsbomb.gr” για τη «ροζ» υπόθεση, δηλώνοντας κατηγορηματικά, ότι δεν είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στο βίντεο, ενώ «έδειξε» ως υπεύθυνους τους αναρχικούς.

«Πριν από λίγο καιρό είχα μία περιπέτεια στη νομική σχολή όπου σπουδάζω με κάποιους αναρχικούς, επειδή δραστηριοποιούμε σε θέματα μεταναστών.

Στη συνέχεια ανέβηκε σε ένα σάιτ αναρχικών ένα βίντεο, το οποίο αναπαρήχθη από ιστοσελίδα πορνό. Έγραφαν ότι η γυναίκα που εμφανίζεται είμαι εγώ, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Το συγκεκριμένο βίντεο γυρίστηκε το 2002, όταν ήμουν 10 ετών. Μάλιστα, η γυναίκα στο βίντεο έχει τατουάζ στο σώμα της, ενώ εγώ όχι. Αυτό το βίντεο κατέβηκε έπειτα από παρέμβαση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Έχω καταθέσει μηνύσεις και περιμένω το αποτέλεσμα της έρευνας», είπε.

Όπως δηλώνει η 21χρονη , με τον τρόπο αυτό επιχείρησαν κάποιοι να της κόψουν το δρόμο στην πολιτική. «Αυτή η δημοσίευση έγινε για να με καταστρέψει πολιτικά, αλλά και ως άνθρωπο, επειδή πολλές φορές αντιστάθηκα σε αναρχικούς», καταγγέλλει.

Η έρευνα των Αρχών συνεχίζεται, ενώ σύμφωνα με την Μελίνα Τσιλιμίγκρα, πολύ σύντομα όσοι βρίσκονται πίσω από αυτή την ιστορία, θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου