Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Ακρίβυναν τα λάχανα !

15.10.2011
Ακρίβυν’ εν τω μεταξύ και της ΑΗΚ το ρεύμα,
ακρίβυναν τα λάχανα, μα ‘ναι φτηνό το...  πνεύμα,
γι’ αυτό και σαν αντίδοτο στην αύξηση του ρεύματος,
ας γίνει κατανάλωση πολλή μονάχα... πνεύματος !
***
Αφού κι εγώ ο ποιητής, κοιτώ πως με το πνεύμα,
χωρίς να εξοδεύομαι ελκύω κι έχω... ρεύμα,
μαζεύονται περίεργοι τριγύρω μου καμπόσοι
 και τους πουλώ το... πνεύμα μου, χωρίς να δίνουν γρόσι !
***
Με τον Παγκυπριώτατο πίνουν καφέ πολλοί...,
γενειοφόροι, καραφλοί και με μακρύ μαλλί,
πολιτικοί, φιλόσοφοι, του λόγου ειδικοί
και ποιητές... συνάδελφοι, μα και... μηχανικοί !
***
Ακρίβυναν τα πρόκολα, τα βλήτα και το ρεύμα,
γι’ αυτό και τρέξτε πάραυτα και αγοράστε... πνεύμα,
διότι διαβεβαιώ, πως η σβηστή σας λάμπα,
θ’ ανάψει με το πνεύμα μου, που βγάζει ρεύμα... τζάμπα !
Ο Παγκυπριώτατος
h.chrysanthou@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου