Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

"Το πρώτο μου εξώφυλλο ήταν στο Σούπερ Κατερίνα!"

Ν. Μπουλέ: Σε ηλικία 14 ετών

Η Νάντια Μπουλέ μίλησε στο περιοδικό “ΕΓΩ” για το πρώτο της εξώφυλλο σε ηλικία 14 ετών, για την σχέση της με το τραγούδι, την τηλεόραση και το χορό, για την μητρότητα αλλά και για τα botox!
Όσον αφορά το πρώτο της εξώφυλλο που έκανε σε ηλικία 14 ετών στη Σούπερ Κατερίνα, η ίδια είπε: “Πήγαινα στην Γ' γυμνασίου και το περιοδικό έψαχνε για φρέσκα πρόσωπα. Μια φίλη μου συμπλήρωσε για μένα συμμετοχή στο σχετικό διαγωνισμό, που λεγόταν “Spicy faces”. Τελικά κέρδισα την πρώτη θέση και την ευκαιρία να κάνω αυτό το εξώφυλλο.”
Στην ερώτηση αν προτιμάει περισσότερο το τραγούδι, τον χορό και την τηλεόραση η Νάντια δήλωσε: “Δεν μπαίνω στη διαδικασία υποχρεωτικής επιλογής. Κατ' αρχάς δεν θεωρώ τον εαυτό μου χορεύτρια. Το τραγούδι και η τηλεόραση είναι δύο πράγματα που ξεκίνησα από μικρή ηλικία. Από την ΣΤ' δημοτικού ήμουν σε παιδική χορωδία και μόλις τελείωσα το σχολείο, πήγα στο Mad.”
Για το αν έχει αρχίσει να ξυπνάει μέσα της το μητρικό φίλτρο η ίδια αποκάλυψε: “Στην ηλικία των 26, το μητρικό φίλτρο ξυπνάει μόνο αν υπάρχει ο κατάλληλος άνθρωπος που μπορεί να το προκαλέσει. Έχω περάσει παλιότερα από τη φάση που το σκεφτόμουν, ως μελλοντικό ενδεχόμενο.”
Τέλος αν στα 40 της θα έκανε botox η γνωστή παρουσιάστρια είπε: “Είναι κάτι που αυτή την στιγμή δεν μου περνάει από το μυαλό. Μεγαλώνοντας μπορεί να το σκεφτώ. Με φοβίζουν πολύ οι μεγάλες αλλαγές που προκύπτουν από δραστικές επεμβάσεις. Όχι όμως οι μικρές λεπτομέρειες που μπορεί να τονώσουν την αυτοπεποίθηση μιας γυναίκας.”

The Best

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου