Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Ο ΠΑΓΚΥΠΡΙΩΤΑΤΟΣ

Ο Καλύτερος !
Εγώ είμ’ ο καλύτερος, δεν είμαι σαν τους άλλους,
που σε καιρούς περίεργους, μέσα σε κύκλους φαύλους,
σε κόσμους αχρωμάτιστους, γκρίζους, των υπερήχων,
δίνω αγώνες δυνατούς, με όπλο μου τον... στίχον !
***
 Βλέποντας τους ορίζοντες, στο κόσμο της αρνήσεως,
  ρίχνομαι μεσ’ στο πέλαγος, στα βάθη της ποιήσεως,
και ξενυκτώ με τις στροφές, μπερδεύομαι με στίχους
κι αποτυγχάνω δυστυχώς και κουτουλώ τους... τοίχους !
***
Εγώ είμ’ ο καλύτερος, με μόστρα και εφφέ,
στα κίτρινα μου όνειρα μ’ Ελληνικό καφέ,
μ’ ένα ουζάκι και μεζέ, στα κύματα να πλέω,
να νοσταλγώ αλύτρωτες πατρίδες και να κλαίω !
***
Και γίνομαι καλύτερος, ως ποιητής παιδιά μου,
όταν κοιτάζω στα ψηλά και σπαρταρά η καρδιά μου,
σαν ψάχνω εις τον ουρανό μήπως και εντοπίσω
τ’ αστέρι που δεν έτυχε ποτέ να συναντήσω...
***




Εγώ είμ’ ο καλύτερος, χωρίς άλλη κουβέντα,
είμαι ο πρώτος, που αν δεν  τρεφόμουν με... τσιμέντα,
αφού ως τώρα με αυτά και... τούβλα έχω ζήσει,
θα προσευχόμουν στο Θεό, ίσως με... ελεήσει !
***
Με πνεύμα δεν επλούτισα, δεν είμ’ αεριτζής,
εγώ είμ’ ο καλύτερος, γιατ’ είμαι... Αεκτζής !
....Ο Παγκυπριώτατος
h.chrysanthou@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου